Blogging tips

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

"Φωτογράφισε το" Μαΐου!

Πέρασε και ο Μάιος!!
 Η λίστα του "φωτογράφισέ το" του μήνα που μας πέρασε είναι η παρακάτω:





18 Μαΐου...

έτοιμο το πρωινό μας με pancakes...
τη συνταγή μπορείτε να τη δείτε εδώ!


19 Μαΐου...

Τον Σεπτέμβρη ξεκινάμε την Α' Δημοτικού...μπλέ τετράδια!!


20 Μαΐου...

Δειλινό στο Επιτάλιο Ηλείας!


21 Μαΐου...

Η γυάλα με τα κοχύλια μας...


22 Μαΐου...

Η αφεντιά μου με τα μαύρα μου γυαλιά!!



23 Μαΐου...

Κύκλος, μέσα απο το ματάκι της πόρτας...


24 Μαΐου...

βγάλαμε τα γαμπάκια μας έξω...είναι να μην χαμογελάω;
 


25 Μαΐου...

μια μυρωδιά που με πάει πολλά χρόνια πίσω...μου θυμίζει την μαμά μου
που μου έλεγε να τον χτυπάω καλά μέχρι ν' ασπρίσει..



26 Μαΐου...

ο ήχος που με ανατριχιάζει....


27 Μαΐου...

το καλύτερο άγγιγμα...



28 Μαΐου...

Πίσω απο την εικόνα του Αγίου Νικολάου, γραμμένα με τα γράμματα του παππού 
μας θυμίζει τις ημερομηνίες γέννησης τους..


29 Μαΐου....

                                                    Πάντα δακρύζω όταν καθαρίζω κρεμμύδια...


30 Μαΐου...

τα παιδιά είναι το μέλλον μας!!


31 Μαΐου...

μόλις ανοίξω τα μάτια κοιτάζω την ώρα...



 Ελπίζω να σας άρεσαν...
αν θέλετε μπορείτε να δείτε κι άλλες φωτογραφίες στο pinterest και να ψηφίσετε αυτές 
που σας αρέσουν!!

6 σχόλια :

  1. Υπέροχες φωτογραφίες Κωνσταντίνα μου με μαύρα γυαλιά μια όμορφη μανούλα , με γαμπούλες και χεράκια που ένα φιλάκι γλυκό αφήνω, με κρεμμυδοδάκρυα ( ας είναι μόνο από τα κρεμμύδια) και ναι τα παιδιά είναι το παρόν μας , το μέλλον μας !!!
    Γλυκά φιλάκια σου στέλνω και Καλό μας μήνα. Να τα χαίρεσαι τα μικρά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίες φωτογραφίες διάλεξες!!! Αυτά τα πατουσάκια είναι όμως όλα τα λεφτά!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες και εμπνευσμένες οι φωτογραφίες σου.
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ ζηλεύωωω! Τι όμορφες φωτογραφίες!Καλημέρα όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίες φωτογραφίες!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κωνσταντίνα μου είναι όλες υπέροχες! Απόψε θα τις ανεβάσω και στο pinterest!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips