Blogging tips

Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Τα δωράκια στις κυρίες απο μένα!

Τελειώσαμε το νηπιαγωγείο...γιούπιιιιι!!!!!!!!
Απο Σεπτέμβρη πρωτάκι ο πρωτότοκος μου!! Το ποσο συγκινήθηκα...!!!
Πήγαμε χθές λοιπόν στο νηπιαγωγείο και πήραμε τη βεβαίωση και όλες τις εργασίες
του τακτοποιημένες σε βιβλία που είχαν φτιάξει οι δασκάλες του,
πήραμε και ένα CD φωτογραφίες, ένα βαλιτσάκι βιβλίο αναμνήσεων με φωτογραφίες 
και ευχές απο τις δασκάλες του, ένα ενθύμιο απο το νηπιαγωγείο και ένα δώρο
για τη γιορτή του πατέρα, να μη μείνει παραπονεμένος!!
Εμείς πήγαμε με τα δωράκια μας που τους έφτιαξα στην κυριολεξία στο 
παρα πέντε αφού αυτά που τους είχαμε φτιάξει αρχικά...χάλασαν!!!
Δυστυχώς η πόλη που ζούμε, είναι πίσω ακόμα σε κάποια πράγματα...
πήγα σε ένα βιβλιοπωλείο που έχει πολλά είδη χόμπυ και ζήτησα ένα μαρκαδόρο 
για πορσελάνη...η κυρία, μου έδωσε έναν μαρκαδόρο...την ρώτησα αν το χρώμα 
δε  φεύγει με το πλύσιμο και μου απάντησε με σιγουριά ότι ο συγκεκριμένος 
μαρκαδόρος δε φεύγει με τίποτα!!
Ζωγράφισα κούπες με καλοκαιρινά θέματα με τον μαύρο μαρκαδόρο που αγόρασα 
απο εδώ και τις χρωμάτισα με τους χρωματιστούς μαρκαδόρους που ήδη είχα 
αγοράσει απο το διαδίκτυο!
Έγραψε το παιδάκι μου γεμάτο χαρά, ευχές για καλό καλοκαίρι στις κυρίες του
και τις ευχαριστούσε για όσα έμαθε στο νηπιαγωγείο!
Έκανα όλη την απαραίτητη διαδικασία για να μείνει το χρώμα και χθες το πρωί
είπα να τις πλύνω και να πάω να πάρω γλυκάκια να τις γεμίσω για να τις πάω
όταν θα πάω να πάρω το παιδί!!
Ε λοιπόν, με το που έβαλα πάνω το σφουγγάρι, το χρώμα άρχισε να φεύγει....
γκρρρρρρρ τα νεύρα μου, τα χάπια μου!!!
Τελευταία στιγμή....τι να κάνω;
Ευτυχώς που όλα τα μαγαζιά είναι κοντά μας και δεν έχασα χρόνο, έτσι πήγα σε ένα
 φυτώριο και πήρα κακτάκια και πήλινα γλαστράκια, πράσινο χρώμα για πίνακα...
και πήγα τρέχοντας σπίτι για να προλάβω να τα ετοιμάσω!
Έβαψα τα γλαστράκια και τα στέγνωσα γρήγορα με το σεσουάρ...
φύτεψα τα κακτάκια....έγραψα μόνη μου 
"σας ευχαριστώ πολύ 
Γιώργος"
 έβαλα κορδελίτσα και ταρατατάαααν.........
έτοιμα τα γλαστράκια μας!
Ένα για την κυρία Γιώτα...


και ένα για την κυρία Χαρά...


Ελπίζω να τους άρεσαν!
Και κλείνω με το μήνυμα που έγραφαν στο βαλιτσάκι των αναμνήσεων:
" Κοιμάσαι να ξέρεις η καρδιά σου τικ-τακ αγρυπνάει...
αγρυπνάει γιατί το όνειρο σου φτιάχνει που θα δεις σαν κοιμηθείς!
Θέλεις να μάθεις τι όνειρο θα δεις απόψε;
 Ακούμπησε την παλάμη σου πάνω της και ρώτησέ τη:
"τι όνειρο  θα δώ απόψε καρδούλα;"
Σσσσσσσς....
Άκουσέ τη προσεκτικά...
ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ...!!!"
Σας ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη δουλειά που κάνατε!
Πολύ θα ήθελα να σας είχαμε και πάλι το Σεπτέμβρη με το προνηπιάκι μου!!

8 σχόλια :

  1. Μπράβο, μπράβο. ....και του χρονου πια στο "μεγαλο σχολείο"!!!!!
    Να το χαίρεσαι το πιτσιρίκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Yπέροχα έγιναν τα γλαστράκια σου, Κωνσταντίνα!! Πολύ έξυπνη ιδέα το χρώμα για πίνακα και η κορδελίτσα είναι πολύ γλυκειά! Καλό καλοκαίρι και του χρόνου με το καλό στο σχολείο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα έγιναν τα γλαστράκια σας!!! Με το καλό να γίνει μαθητής της πρώτης, το αγοράκι σου! Να τον χαίρεσαι Κωνσταντίνα μου! Να καμαρώσεις όλα τα παιδιά σου να μεγαλώνουν γερά και χαρούμενα!!! Καλό Καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα γλαστράκια που ετοίμασες έστω και την τελευταία στιγμή. Καλό καλοκαίρι τώρα και καλή ξεκούραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κωνσταντίνα μου είσαι μια γλυκιά και τρυφερή μανούλα και τα παιδάκια σου θα μεγαλώσουν με αγάπη !!!!
    Χαίρομαι που πάντα βρίσκεις όμορφα πράγματα για δωράκια , πόσο μάλλον στις πρώτες δασκάλες του πρωτότοκου σου που φρόντιζαν το αγοράκι σου τόσους μήνες !!!Να τα χαίρεσαι και τα τρια σου μωρά !!!
    Σε φιλώ τρυφερά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο όμορφα είναι τα χρόνια του νηπιαγωγείου και πόσα προσφέρουν στα παιδιά μας! Με το καλό να πάτε στο μεγάλο σχολείο και καλή πρόοοδο!
    Τα δωράκια αν και της τελευταίας στιγμής έγιναν πολύ όμορφα. Κι εμείς κάτι παρόμοιο φτιάξαμε φέτος.
    Καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σίγουρα θα τους άρεσαν, είναι πανέμορφα!!
    Η αγαπημένη μου στιγμή από μικρή ήταν όταν γύρναγε η μητέρα μου από το νηπιαγωγείο και ανοίγαμε τα δώρα της! Ειδικά όταν της ζωγράφιζαν σε κάρτες ήταν πολύ συγκινητικό! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα γλαστράκια άρεσαν πάρα πολύ. Το δικό μου έχει αποσπάσει πάμπολα θετικά σχόλια καθώς στολίζει την είσοδο του σπιτιού μου! Και εγώ φουσκώνω απο περηφάνια γιατί είναι ένα δώρο-αναγνώριση στη προσπάθεια μας να προσφέρουμε στα παιδάκια μας ότι καλύτερο μπορούμε! Φιλιά στον Γιώργο απο την κ. Γιώτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips