Blogging tips

Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

10 ιδέες για δώρο της δασκάλας!

Τα σχολεία κλείνουν!
Ότι έμαθαν, έμαθαν οι μικροί μαθητές...καιρός για διακοπές!!

Αν βλέπετε κι εσείς ότι τα παιδιά σας έμαθαν, σίγουρα θα σκέφτεστε να πάρετε ή ακόμα καλύτερα   να φτιάξετε με τα χεράκια σας κάποιο δώρο για το  δάσκαλο για να τον ευχαριστήσετε!

Δείτε εδώ κάποιες ιδέες που ίσως σας βοηθήσουν...

Πατήστε το link κάτω απο τις φωτογραφίες για να σας πάει στον αντίστοιχο σύνδεσμο...
































Μεγαλώνουν τα παιδάκια μας! Τον Σεπτέμβρη θα είναι μια τάξη μεγαλύτερη!!

Καλό καλοκαίρι στα μαθητούδια μας!!



4 σχόλια :

  1. Πολύ όμορφες ιδέες για δώρα !!
    Καλό Καλοκαίρι και να χαίρεσαι τα παιδάκια σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρείαζομαι πολλές ιδεες.Εχουμε πολλές δασκάλες!!! Κρατω το κιτρινο κασπω και το ρολόι!Ευχαριστούμε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες ιδέες!!! Καλό καλοκαίρι στα παιδάκια σου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίες ιδέες! Είναι η μητέρα μου νηπιαγωγός και πάντα απολαμβάνω την μέρα που έρχεται σπίτι με τα δώρα της!!
    Όταν ήμουν μικρή μου έλεγε να τα ανοίξω εγώ πρώτη και ήταν η καλύτερή μου!! :) Ειδικά οι καρτούλες με τα γράμματά τους και την αγάπη τους είναι οι καλύτερες!

    Καλή εβδομάδα φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips