Blogging tips

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

κεράκια απο τα μινι τυράκια!!

Μια πολύ εύκολη κατασκευούλα κάναμε με τα παιδιά!
Τους αρέσουν τα μικρά στρογγυλά τυράκια που είναι τυλιγμένα στο κόκκινο κερί και
τους τα έπαιρνα για κολατσιό στο σχολείο...

Τους είπα να μαζεύουν το περίβλημα τους...


το βάλαμε σε μπεν μαρί μέσα σε μια κατσαρολίτσα να λιώσει...


ρίξαμε και λίγες σταγόνες αιθέριο έλαιο τριαντάφυλλο και το αδειάσαμε
σε μικρές θήκες για κέικ...


 βάλαμε στη μέση και ένα ρόζ φυτιλάκι.
Τα αφήσαμε να στεγνώσουν....και τα ανάψαμε!!!


Τέλεια!!!
Δεν είναι πανεύκολο;




Φιλιά πολλά!!!

19 σχόλια :

  1. Πολύ έξυπνη και όχι μόνο παιδική ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ έξυπνη ιδέα!! Αυτό θα πει να χρησιμοποιείς όλο το προϊόν! Την καλησπέρα μου Κωνσταντίνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να μια ωραια ιδεα για να αξιζουντα λεφτα τουςτα τυρακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για φαντάσου ιδέα !!! Εμείς κάναμε αλλά από ανακύκλωση κεριών , αλλά αυτό είναι άλλο πράγμα!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απίστευτο! Δεν είχε πάει το μυαλό μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. wow!!!!! Και εμένα μου άρεσαν αλλά δε μου πήγε ποτέ το μυαλό!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό κι αν είναι δεν πετάμε τίποτα! Καταπληκτική ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. από το τίποτα κεράκια πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ήξερα ότι ήταν κεράκι αυτό!Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τώρα μαθαίνω ότι αυτό το κόκκινο περίβλημα είναι κεράκι κοίτα τι μαθαίνει κανείς χα χα χα!!!Πάντως πολύ έξυπνη ιδέα να τα λιώσεις και να τα ξανακάνεις χρήσιμα!!!Μπράβο!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο. Δεν ειχα σκεφτει να τα λιώσω! Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το έχω κάνει κι εγώ, πριν απο πολλά χρόνια...όταν τα δικά μου παιδιά ήταν μικρά! Τα είχα χρησιμοποιήσει και για να χρωματίσω άλλα λευκά κεριά που ανακύκλωνα. Κάπου στο εργαστήρι έχω φυλάξει μερικά ακόμα κόκκινα κεράκια από τα babybel !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips