Blogging tips

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Τα κουκουνάρια στην πόρτα -secret crafter 2015

Στις 4 Δεκεμβρίου έληξε η χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή που διοργάνωσε 
η Άννα από το in my closet!!

Φέτος αποφάσισα κι εγώ να συμμετέχω και να είμαι secret crafter, να γίνω ξωτικό 
για κάποια κοπέλα!
 
Μέσα στους όρους της ανταλλαγής είναι η δημιουργία κάποιας κατασκευής με 
τουλάχιστον 3  υλικά που θα έχει μέσα το πακετάκι 
που θα παραλάβουμε από το ξωτικό μας.
Εγώ χθές λοιπόν, παρέλαβα......
 

και η χαρά δεν περιγράφεται!!!!!!!

Στην αρχή μπερδεύτηκα...λέω, πως θα τα ταιριάξω;;;;

Όμως, ξαφνικά μου ρθε η αναλαμπή!!!!!!
Είχα σκοπό ούτως ή άλλως να φτιάξω κάτι κουκουνάρια κρεμαστά 
για την εξώπορτα μας!!
Αλλιώς το είχα βέβαια στο μυαλό μου, αλλά σκέφτηκα και τα καινούργια
υλικά που είχα στη διάθεσή μου και είπα να τα συνδυάσω!

Το αποτέλεσμα με ενθουσίασε!
Βγήκε καλύτερο απ' ότι είχα φανταστεί αρχικά...



Όλα τα υλικά εκτός από την άσπρη κορδέλα και τα κουκουνάρια ήταν
μέσα στο πακετάκι μου...


Εκ των υστέρων βέβαια μου είπε το ξωτικούλι μου ότι οι κόκκινες χάντρες
είναι γουρουνάκια, τα οποία εγώ δεν τα είχα προσέξει...αλλά κι έτσι είναι 
πανέμορφο! Το σπιτάκι και το κοριτσάκι από φίλντισι βρήκαν θέση κι αυτά εκεί...

Θα ήθελα να σας δώσω οδηγίες βήμα βήμα πως να το φτιάξετε αλλά δεν ξέρω
αν επιτρέπεται. Θα ρωτήσω την Άννα και αν μου δώσει το οκ θα το κάνω...



Σας υπενθυμίζω και τον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό από τη φίλη μου 
Δέσποινα και το handSam favors ο οποίος λήγει στις 15 Δεκεμβρίου.
Για να τον δείτε πατήστε ΕΔΩ και δηλώστε συμμετοχή!!

Δείτε το γούρι που θα κληρωθεί για 3 τυχερές!!



 Σας φιλώ!!!!
 

10 σχόλια :

  1. Αααα τι τέλεια ιδέα! Μου αρέσουν πολύ τα κουκουνάρια! Κι εγω τα έχω τιμήσει δεόντως αυτές τις ημέρες! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κωνσταντίνα μου καταλαβαίνω τη χαρά σου, επειδή φέτος συμμετείχα κι εγώ σ'αυτή τη μυστική ανταλλαγή πακέτων! χιχιχ Σήμερα παρέλαβα κι εγώ το δικό μου, αλλά δεν έχω προλάβει ακόμα να φτιάξω τίποτα! Υπέροχο η γιρλάντα σου με τα κουκουνάρια! Έχω κατά νου να φτιάξω κι εγώ κάτι αντίστοιχο για τη δική μας πόρτα, σε λίγες μέρες... φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ συμμετέχω στην ανταλλαγή !!! Ανυπομονώ να παραλάβω να δω τι θα φτιάξω !!! Εσύ έκανες πολύ όμορφους συνδυασμούς και όμορφη κατασκευή !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλες δημιουργιες! υπεροχο το πακετακι σου και φυσικα οι δημιουργιες σου κλεβουν την παρασταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ χαριτωμενα ΜΑΝΟΥΛΑ...μπραβο κ του χρονου να σαστε γεροι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ομορφα τα συνδιασες με τα κουκουναρια τα υλικα που σου εστηλε η φιλη ..ωραια δωράκια... σίγουρα θα τα χρειαστείς στις κατασκευές σου.. και του χρόνου να είσαι καλά να στολίσεις να περνας ομορφα .. καλως σε βρήκα ... σε ευχαριστω που πέρασες.. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το πακετάκι σου! Και πότε πρόλαβες να φτιάξεις και την κατασκευή σου, μπράβο Κωνσταντίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο Κωνσταντίνα μου!! Συνδύασες τα υλικά από το πολύ ωραίο πακετάκι πάρα πολύ όμορφα!! Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραία κατασκευή.
    Να δούμε εγώ πότε θα φτιάξω τη δική μου.
    Καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips