Blogging tips

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

βραβειάκια! Ελάτε να πάρετε.....

Πήρα βραβειάκι...μουσικό κιόλας!
Από  το mama 365 days  
και το bliss in small things!!!
Λοιπόν, για μένα η μουσική σημαίνει πολλά...μεγάλωσα στο ίδιο δωμάτιο με την αδερφή μου
που τώρα είναι καθηγήτρια κλασική κιθάρας...φαντάζεστε τι γινόταν στο σπίτι
την περίοδο που έδινε εξετάσεις!!!!!!!
Αυτός ο Μπάχ πιά...πάντα όποτε τον ακούω θυμάμαι την αδερφή μου!
Γενικά, δένομαι συναισθηματικά πολύ με κάποια τραγούδια και κάποια από αυτά είναι...

Τώρα όμως λέω να σας βάλω τα 5 πιο αγαπημένα μου...

το πρώτο τραγούδι που έμαθε ο Γιώργος μου ολόκληρο 3 ετών...




αυτό γιατί μου θυμίζει τα φοιτητικά μου χρόνια...




Επίσης, πολύ αγαπημένα...


 

Το αγαπημένο του Μάνου μου, έχει πολύ πλάκα όταν το τραγουδάει...



και το αγαπημένο του Γιώργου μου...



Τώρα εγώ κανονικά πρέπει να το χαρίσω σε 10 blogs, είδα όμως ότι πολλοί απο εσάς
το έχετε ήδη πάρει το βραβειάκι σας, γι αυτό κι εγώ αφήνω ανοιχτή την πρόσκληση
σε όσες δεν το έχουν πάρει!
Και για να μην το αφήσω έτσι γενικά κι αόριστα...το αφιερώνω λοιπόν,
σε όλη την ομάδα του fb με τις μαμαδο-bloggers!! 
 Όποια δεν το έχει πάρει...παρακαλείτε να έρθει να το παραλάβει!!!
 
Και φυσικά, μιας και το έφερε η κουβέντα...κάνω άλλη μια πρόσκληση σε όλες
τις μαμάδες- bloggers και μη...να μας ακολουθήσουν στην ομάδα μας...
περνάμε ωραία, λύνουμε απορίες και δίνουμε συμβουλές η μια στην άλλη!!

Καλή σας μέρα!!!!



2 σχόλια :

  1. Καλημέρα!!!! Χαρούλης δαγκωτό!!!! Δεν είναι γοητευτικός ?? :p ναι είμαι Χαρουλίτσα!!!! :D :D :D
    Τι τραγούδι αυτο του Κεμάλ!!! Από τα νέα παιδιά δε ξέρω γιατί συμπάθω πολύ Stavento!!!
    Φιλιά πολλά - Τραγουδάτε γιατί χανόμαστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμ δεν κάνουμε και τίποτα άλλο!! Πότε θα έρθει η γειτόνισσα να μου χτυπάει το κουδούνι ότι την ενοχλούμε..δεν ξέρω!!! χαχαχχχα φιλιάαα!!

      Διαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips