Blogging tips

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Πως να φτιάξετε εύκολα μια ονειροπαγίδα

Να'μαι πάλι!!
Εξαφανίστηκα αυτές τις μέρες γιατί έχω ένα θεματάκι με τον μεσαίο μου γιο.
Δεν μπορεί να κοιμηθεί μόνος του. Και δεν εννοώ μόνος σε ένα δωμάτιο...γιατί
ούτως ή άλλως κοιμάται στο ίδιο δωμάτιο και ο μικρός. 
Θέλει αγκαλιά!! Πάει στα 7 και θέλει αγκαλιά...δε λέω...τον είχα καλομάθει από μικρό
στις αγκαλιές, απλά τώρα νομίζω έχει αρχίσει και γίνεται πρόβλημα.
Θέλει αγκαλιά τον μεγαλύτερο αδελφό του...έλα όμως που αυτός θέλει
να κοιμάται μόνος του!!!
Μετά από κουβέντα μου είπε ότι φοβάται γιατί βλέπει κακά όνειρα!
'Ετσι, χθες κάναμε μια συμφωνία...
σήμερα που θα γυρνούσε από το σχολείο θα του είχα έτοιμη μια
ονειροπαγίδα!!!!

Του εξήγησα ότι τις ονειροπαγίδες τις έφτιαχναν οι ινδιάνοι για να 
προστατέψουν τα παιδιά τους από κακά όνειρα!
Αυτός και μόνο που άκουσε τη λέξη "Ινδιάνοι"...ενθουσιάστηκε!!
Του έδειξα μερικές στο διαδίκτυο και του άρεσαν!

Έτσι, σήμερα έπιασα δουλειά πρωί πρωί πριν ξυπνήσει ο μικρός!
Χρειάστηκα ένα τελάρο κεντήματος, κορδέλες, χάντρες και φτερά...
και επειδή δεν είχα και πολύ χρόνο για πλέξιμο ιστού με σχοινί...βρήκα μια
δαντέλα από μπομπονιέρα...


Στο εξωτερικό στεφάνι, αυτό με τη βαλβίδα, πέρασα πολλές κορδέλες.



Στη συνέχεια, έβαλα την δαντέλα στο τελάρο και την βίδωσα καλά τη βαλβίδα.
 Επειδή όμωςδε μου άρεσε αυτό το ιβουάρ χρώμα της δαντέλας,
έβρεξα λίγο μια χαρτοπετσέτα και της έριξα πάνω λίγο μπλέ χρώμα ζαχαροπλαστικής.
Πέρασα με τη χαρτοπετσέτα την δαντέλα για να πάρει ένα ελαφρύ μπλε χρώμα.


Κρέμασα ξύλινες χάντρες, ματάκια, αστεράκια και καρδούλες που είχα φτιάξει 
παλιότερα με πολυμερικό πηλό και δεν ήξερα τι να τις κάνω.!
Μετά, "κούρεψα" τις κορδέλες για έχουν ένα όμορφο σχήμα 
στο τελείωμα, κόλλησα φτερά....και έτοιμη η ονειροπαγίδα του!!!



Σε μια ώρα σχολάει από το ολοήμερο και περιμένω να δω αντίδραση!!
Και φυσικά, έχω μεγάλη αγωνία για το βράδυ...θα κοιμηθεί μόνος του;



Καλό απόγευμα!!
Φιλιά

11 σχόλια :

  1. Έγινε υπέροχη και σίγουρα θα του αρέσει! Στο υπογράφω εγώ, που σαν μεγάλο... παιδί έχω αδυναμία στις ονειροπαγίδες! Καλό απόγευμα και περιμένουμε τις εντυπώσεις του :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κωνσταντίνα μου είναι υπέροχη!!! Τα χρώματα που επέλεξες μου άρεσαν πάρα πολύ! Αλήθεια πώς του φάνηκε του γιου σου, λειτούργησε θετικά στο να κοιμηθεί το βράδυ? φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαρία μου ευχαριστώ!! ναι λειτούργησε...και μάλιστα πριν κοιμηθεί με ρωτούσε..."μαμά, κι αν δεν πιάσει το κόλπο"...χαχαχα!!!! Θα πιάσει...θα δεις, του είπα και κοιμήθηκε!

      Διαγραφή
  3. Τρυφερή μανούλα με ωραία ιδέα για να γλυκανεις τον ύπνο του παιδιού...χαίρομαι που ή προσπάθεια σου έχει ένα τοσο ωραίο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο όμορφη και ρομαντική!!! Όπως αρμόζει σε μια ονειροπαγίδα... καλό ΣΚ Κωνσταντίνα μου!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια την έφτιαξες!!!!! Και απ'ότι διαβάζω έπιασε και το 'κόλπο'!!!!
    'Ονειρα γλυκά στον γιόκα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη η ονειροπαγίδα σου Κωνσταντίνα μου και εύχομαι να πάρει μακριά όλα τα άσχημα όνειρα! Ευτυχώς που το σκέφτηκες. Και η κόρη μου έβλεπε εφιάλτες και ακόμη και τώρα που είναι 12 μερικές φορές φοβάται να κοιμηθεί μόνη της. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι υπέροχα τα χρώματα που έβαλες. Κι απ'όσο είδα τελικά έπιασε η ονειροπαγίδα. Όταν ήμουν κι εγώ μικρή είχα εφιάλτες κι η μαμά μου έβαζε ένα πλαστικό μαχαίρι κάτω από το μαξιλάρι μου.Κόπηκαν μαχαίρι οι εφιάλτες.Αν και αν μου τύχει με τα δικά μου μάλλον θα κάνω κι εγώ την ονειροπαγίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχίες. Θα ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρά πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

    E-mail: ( simondurochefort@gmail.com )
    Viber ή Whatsapp: +33752366330

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips