Blogging tips

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Ξύλινα κουτιά που έγιναν σκαμπό - αποθηκευτικός χώρος!!

Καλημέρα σας!!

Όπως θα ξέρετε οι περισσότεροι ίσως, εμείς είμαστε από την Κρήτη...και ξέρουμε
από καλό λάδι!!! Η μοίρα όμως μας έστειλε μακριά από τους δικούς μας
και έτσι μετακομίσαμε στην Πελοπόννησο...που και εδώ επίσης ξέρουν από καλό λάδι!!!

Όμως...το δικό μας προϊόν είναι πάντα το καλύτερο!!
Γιατί σας τα λέω όλα αυτά;
Γιατί κάθε χρόνο ο πεθερός μου, μας στέλνει το λαδάκι μας, από τις 
ελιές μας, που εμείς λόγο απόστασης δε μπορούμε να πάμε να το μαζέψουμε,
οπότε μας το μαζεύουν οι γονείς μας και μας το στέλνουν!!

Μας στέλνουν τενεκέδες μέσα σε ξύλινα κουτιά, πρόχειρα φτιαγμένα γιατί 
που να φανταστεί ο πεθερός μου ότι εγώ θα τα αξιοποιήσω κι αυτά...
 


...και έχω μαζέψει πολλά!!! Κρίμα να τα πετάξω...μιας και τα
βρήκα πολύ πρακτικά στο να αποθηκεύω πράγματα!!

Έτσι λοιπόν, αποφάσισα να τα σουλουπώσω λιγάκι και να μην είναι 
σε τέτοιο χάλι...

Τα έβαψα...


τα ζωγράφισα....



τις εικόνες τις βρήκα από το διαδίκτυο γιατί δεν είχα έμπνευση!!

Στη συνέχεια, βρήκα κάτι κομμάτια ξύλου τα οποία τα κόλλησα με ατλακόλ, 
για να μη φεύγουν από τη θέση τους. Βρήκα κάτι περισσεύματα από 
δερματίνη που είχα ντύσει κάποια στιγμή τις καρέκλες της κουζίνας μου, έκοψα αφρολέξ
ελάχιστα  μεγαλύτερο από τις διαστάσεις του καπακιού...


και με το καρφωτικό στερέωσα τη δερματίνη...



Εύκολα και γρήγορα έφτιαξα δύο υπέροχα σκαμπουδάκια ενώ ταυτόχρονα
είναι και αποθηκευτικός χώρος για τα παιχνίδια τους....




Δεν είναι πολύ ωραία;



 

 Καμία σχέση με την αρχική τους μορφή!!!

Σας φιλώ!!!
 
 

17 σχόλια :

  1. Τι υπέροχα..??? Όντως.. καμία σχέση με την αρχική τους μορφή.... φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγνώμηη!! τι υπέροχααα!!!!!!!! ήθελα να γράψωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρχήν καλώς σε βρήκα! Λοιπόν έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό! Τι χρυσοχέρα είσαι? Έγιναν φανταστικά!!! Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταρχήν καλώς σε βρήκα! Λοιπόν έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό! Τι χρυσοχέρα είσαι? Έγιναν φανταστικά!!! Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τους έδωσες νέα ζωή και οντως είναι πολύ όμορφα και φυσικά πολυ πρακτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ γιατί δεν παίρνω το λάδι σε τόσο όμορφα κουτιά????? αππαπαπα ζηλεύω!! πόσο όμορφα τα έκανες βρε Κωνσταντίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα εγώ έχω πεθερό μαραγκό!!! Οπότε μας τα στέλνει "περιποιημένα" τα δέματά μας!!
      φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Είσα χρυσοχέρα! Τέρμα και τελειώσε! Εξαιρετική η μεταμόρφωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια μεταμόρφωση Κωνσταντίνα μου!!
    Αλλαξαν εντελώς!!Πολύ όμορφα!!!
    Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πληρης ανακυκλωση και με υπεροχο αποτελεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσο σε χαίρομαι που εχεις πάντα διάθεση για κατασκευές και φροντίζεις έτσι τα παιδιά σου να δουν μία όμορφη όψη στη "μαμά" Χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι απο Κρητη; εγω μενω στην Κρητη ποοοοολλα χρόνια... και ναι οντως βγαζουμε καλο λαδι... ο συζυγος απο εδω εγω απο Θεσσαλονικη.. αλλα και την Κρήτη την λατρευω...τωαρ στο θέμα μας το λαδι... χι.χ. γαι τα σκαμπό ήθελα να πω. οταν έχεις μερακι και φαντασία Κωνσταντινα μου.. το αποτερσμα σε αποζημιώνει φιλη μου.. να περνας ομορφα και να κανεις οτι σου αρεσει...φιλακιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι Ρούλα μου, από Ηράκλειο είμαι! Τα τελευταία 5 χρόνια μένουμε Πελοπόννησο και κατεβαίνω σπάνια πλέον Ηράκλειο. Μια φορά το χρόνο και αυτό για πολύ λίγο!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφη ιδέα και πρακτική φυσικά! Τα χέρια σου πάντως πιάνουν μια χαρά στη ζωγραφική! Well done!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά τέλεια βγήκαν! Κι έτσι αξιοποιούμε τα πάντα, δεν πετάμε τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips