Blogging tips

Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Παλαίωση και ντεκουπάζ σε ένα κουτί

Ένα ξύλινο κουτί γεμάτο σοκολατάκια μου έφερε πριν καιρό 
ο άντρας μου δώρο!! Μμμμμμ τα σοκολατάκια φαγώθηκαν αμέσως...
το κουτί έμεινε για να αποθηκεύουμε τα κλειδιά μας και μικροαντικείμενα!
Δεν μου άρεσε όμως έτσι όπως ήταν και αποφάσισα να το αλλάξω
κάνοντας του ντεκουπάζ και παλαίωση!

Συνήθως το τρίβουν με κάποιο ειδικό κερί παλαίωσης ή με απλό κερί...
εγώ εκείνη τη στιγμή δεν το σκέφτηκα. Έτσι το πασάλειψα καλά καλά με βαζελίνη...


μετά το έβαψα με ένα απαλό ρόζ ακρυλικό χρώμα...


έκανα το ντεκουπάζ και μετά με ένα ψιλό γυαλόχαρτο το έτριψα σε
διάφορα σημεία...


το πέρασα μετά με ένα βερνίκι και έτοιμο το κουτάκι μου!!!


Όμορφο δεν έγινε; Απο το απλό ξύλινο κουτί σίγουρα είναι πολύ 
πιο όμορφο!!

Καλημέρα!!!

10 σχόλια :

  1. Απλά όμορφο? Φανταστικό βρε Κωνσταντίνα μου! Το ζήλεψα! Αλήθεια που θα το χρησιμοποιήσεις? Για μπιζουτιέρα θα ήταν φοβερό! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Μαράκι!! Το έχω βάλει στο σεκρετέρ δίπλα στην εξώπορτα για να βάζουμε μέσα τα κλειδιά μας αλλά και για μπιζουτιέρα θα ήταν πολύ όμορφο!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφο το έκανες Κωνσταντίνα μου. Τα ζεστά χρώματα και τα λουλούδια του σου αλλάζουν την διάθεση μια τέτοια παγωμένη μέρα.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παγωμένη μέρα...μπρρρρρ!!!!!! Έτσι είναι Ελένη μου...δε θέλει πολλά ο άνθρωπος για να του φτιάξουν τη διάθεση!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. χεχε! Όχι που θα κολλήσεις πουθενά εσύ! Και με βαζελίνη ! Θεά!
    Υπέροχο έγινε Κωνσταντίνα μου ! (κερί έχω ...για να ξέρεις, αν το χρειαστείς πάλι ! ;-)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχαχα έτσι έτσι!!! Αφού το αποτέλεσμα μου αρέσει θα το εφαρμόσω με τον ίδιο τρόπο και σε άλλα αντικείμενα!!! Θα έρθω κάποια μέρα...οοοοοοοχι για το κερί...για καφεδάκι, παρεούλα, κους κουςκαι γιατί όχι, να φτιάξουμε και τίποτις!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Αυτό με τη βαζελίνη δεν το ήξερα και το αποτέλεσμα είναι παραπάνω από απλά ικανοποιητικό!!!
    Σούπερ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγνώριστο έγινε Κωνσταντίνα, γεια στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο το έφτιαξες, καμία σχέση όπως ήταν πριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φανταστικό έγινε! Μπράβο!! Γεια στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips