Blogging tips

Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Ήταν η κακιά η ώρα...

Ποιός να το φανταζόταν οτι το παιδί μου απο την πολλή του τη χαρά
που θα δεί τον παππούλη του μετά απο έναν ολόκληρο χρόνο 
θα μου έκανε τέτοια ζημιά...
Ήμουν μόνη στο σπίτι με τα παιιδά...ο άντρας μου έλειπε μέρες σε ένα
επαγγελματικό ταξίδι, έτσι αποφάσισε ο πατέρας μου να έρθει να μας δεί
και να με βοηθήσει όσο μπορούσε με τον τρόπο του, να πάει το ένα παιδί 
σχολείο...να τα πάει στην προπόνηση, καμιά βόλτα, λίγο να μου 
κρατάει συντροφιά!
Χαιρόμουν και εγώ πολύ που θα τον δώ...και λέω στα παιδιά,
"αγάπες...αύριο έρχεται ο παππούλης!!!!!"
Έτρεξε ο μεγάλος μου γιός να με αγκαλιάσει...
που μεγάλο δεν τον λές αφού πάει στην α' δημοτικού...
πήρε τέτοια φόρα που εγώ δεν μπόρεσα να στηριχτώ καλά και έπεσα
πίσω με δύναμη...χτύπησα την πλάτη μου στα χερούλια απο τα συρτάρια 
της κουζίνας...πόνεσα πολύ, τραντάχτηκα ολόκληρη!
Την επόμενη μέρα δεν μπορούσα να περπατήσω...πονούσα ψηλά, στο ισχίο!
Ένα σαράβαλο έγινα...έτσι, ξαφνικά!
Ο πόνος αβάσταχτος, αλλά δε πήγαινα στο γιατρό ελπίζοντας ότι με τις μέρες 
θα περάσει...δυστυχώς ο πόνος μέρα  με τη μέρα χειροτέρευε
και έτσι, όταν ήρθε ο άντρας μου με έπεισε να πάω στο γιατρό!
Έβγαλα ακτινογραφία...το αποτέλεσμα;
Ένα ελαφρύ κάταγμα στη λεκάνη...
ελαφρύ ελαφρύ αλλά εγώ υποφέρω απο τον πόνο!
Μου είπε ο γιατρός να μείνω στο κρεβάτι και να προσπαθώ να μην το 
κουράζω...χαχαχα έβαλα τα γέλια!
Τι λες άνθρωπε μου; Είναι δυνατόν; 
Προσπαθώ η αλήθεια είναι να μην το κουράζω, αλλά δεν τα καταφέρνω...
ο άντρας μου λείπει όλη μέρα στη δουλειά. 
Δεν έχω παράπονο όμως...όποτε είναι σπίτι, με βοηθάει πολύ!
Την παραμονή των Χριστουγέννων είχαν προγραμματίσει να έρθουν 
τα πεθερικά μου για καμιά εβδομάδα να μας δούν...
καλό, κακό...θα δείξει!!! 
Πάντως εκεί που ήμουν φούλ σε εορταστική διάθεση, τώρα έχει
φτάσει στα τάρταρα! Καμία διάθεση για τίποτα...προσπαθώ όμως,
με βαριά καρδιά και όλο και κάτι κάνω για να μη χαλάσω 
και τη διάθεση των υπολοίπων!

Τους έταξα αύριο να φτιάξουμε χριστουγεννιάτικα μπισκότα...
δεν έχω συνηθίσει να αθετώ το λόγο μου, όμως αυτή τη φορά πραγματικά
δε ξέρω αν θα μπορέσω!
Τους έταξα επίσης, το απόγευμα να πάμε σινεμά...πάλι δεν ξέρω αν θα τα 
καταφέρω...
τους είχα πεί ότι αυτά τα Χριστούγεννα θα περάσουμε τέλεια, σίγουρα δεν θα 
μπορέσουμε να κάνουμε όλα αυτά που είχα στο μυαλό μου, όμως θα 
προσπαθήσω να κάνουμε έστω τα μισά...δυστυχώς, 
όλα εξαρτώνται από τον πόνο μου!

Πόσο άσχημο είναι μια κακιά στιγμή να σου χαλάει όλο το πρόγραμμα
των γιορτών!

Πάω να ξεκουράσω το ταλαιπωρημένο μου κορμί τώρα...
σας φιλώ αγαπημένες και ελπίζω την επόμενη φορά που θα σας ξαναγράψω
να είμαι με καλύτερη διάθεση!!


21 σχόλια :

  1. περαστικά κι αγύριστα κορίτσι μου.Το έπαθα κι εγώ πριν χρόνια με την μεγάλη μου,μόνο που εγώ ξαπλώθηκα στον δρόμο και την γλύτωσα με μια μικρή κάκωση στη μέση που με κράτησε ένα μήνα στο κρεβάτι...εύχομαι αυτό να είναι το τελευταίο κι από και πέρα να σου πάνε όλα τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πώ, τί έπαθες Κωνσταντίνα μου!!!! Περαστικά σου, εύχομαι, και γρήγορα, γιατί με τα τρία κουτσούβελα πρέπει να είσαι σιδερένια!!!!! Να προσέχεις να μην κουραστείς τα Χριστούγεννα !! (κι εγώ είμαι χάλια, και με πονούν τα κόκκαλά μου από την ίωση...μόλις κάθησα να ετοιμάσω μια μικρή ανάρτηση για αύριο).
    Και πάλι, περαστικά σου, και πολλές ευχές για τις γιορτές!!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα κι Ευτυχισμένος ο Καινούργιος Χρόνος και καλή ανάρρωση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. περαστικα βρε κορίτσι μου!! Καλές γιορτες να έχετε και μη στεναχωριέσαι.. Ολα θα γίνουν οπως πρεπει αλλα εσυ να ξεκουραζεσαι κιόλας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Που τη βρήκε τόση δύναμη, Ά δημοτικού παιδί; Πόσο σε συμπονώ, τέτοιες μέρες, να σου τύχει τέτοια ιστορία και να πονάς....ίσως όμως να είναι μια ευκαιρία για να ξεκουραστείς λίγο...όσο δύσκολο και να σου φαίνεται. Να γίνεις καλά γρήγορα και Καλές Γιορτές! Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περαστικά κι από εδώ Κωνσταντίνα μου! Μην το αφήνεις να σε ρίξει! Εξήγησε στα παιδιά ότι η μανούλα για λίγες μέρες θα πρέπει να ξεκουράζεται πιο πολύ και θα δεις ότι θα κάταλαβουν! Μπορείς να κάνεις πράγματα πιο ξεκούραστα και να περάσετε εξίσου όμορφα! Χρησιμοποίησε όλη την βοήθεια που θα βρεις, για να γίνεις πιο γρήγορα καλά! Στα λέω γιατί πέρασα έτσι δύσκολα το καλοκαίρι και ξέρω πώς είναι... Θα δεις ότι κι αυτά τα Χριστούγεννα θα είναι υπέροχα, όπως τα είχες φανταστεί!! :-) Σε φιλώ γλυκά και να είναι όλα περαστικά καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περαστικα σου Κωνσταντίνα μου!!!η δικη μου συμβουλή ειναι να μην πιέζεις τον εαυτό σου και να μην ταλαιπωρείται με τόσα αν θα πρόλαβεις να κ´ανεις αυτα που εχεις στο μυαλο σου ..προέχει η δικη σου ανάρρωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα ρε παιδί μου...Χριστουγεννιατικα έπρεπε να το παθεις; εγώ πάντως πιστεύω πως θα καταλάβουν τα παιδιά αν δε μπορείς να τους κάνεις όλα όσα τους είχες ταξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οντως ηταν η κακια η ωρα! Πάντως μην πτοεισαι! Για χάρη των παιδιών και ολων! Καλη δυναμη και σιδερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικά σου! Μακάρι να μπορούσαμε να σε βοηθήσουμε κάπως.Καλές γιορτές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι να πω κοριτσάκι μου!Περαστικά και ...τρέμω μόνο που το ακούω, από τότε που έσπασα αστράγαλο και μετά τη προπερσινή μου εγχείρηση στο ισχίο ακούω για ορθοπεδικά και μου σηκώνεται η τρίχα!Δεν είσαι ξάπλα; ( τι λέω τώρα η χαζή με..3 παιδιά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κωνσταντίνα μου στεναχωρήθηκα με τα νέα σου. Εύχομαι γρήγορα να γίνεις καλά, γιατί καταλαβαίνω μανούλα με τρία παιδιά δεν είναι εύκολα τα πράγματα.
    Τουλάχιστον να σε βοηθήσουν οι υπόλοιποι.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. περαστικά και σιδερένια γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περαστικά σου Κωνσταντίνα μου , πράγματι ούτε χρόνο για ξεκούραση μπορείς να έχεις , ούτε και διάθεση !!!Μακάρι να έχεις λίγη βοήθεια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περαστικά ρε συ! Κι εγώ άρρωστη! Αστα μας πήγε πίσω όλο το Σ/Κ!!! Καλή καρδιά και αυτά να είναι μόνο! Καλές γιορτές!!!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Περαστικά καί γρήγορα Κωνσταντίνα μου!Ευκαιρία γιά λίγη ξεκούραση!
    Εκμεταλεύσου τήν βοήθεια όσων μπορούν νά τήν προσφέρουν!
    Καλά Χριστούγεννα!Καλές γιορτές!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περαστικά σου, Κωνσταντίνα μου!!! Πωπω, τι έπαθες χριστουγεννιάτικα!!! Ελπίζω να περάσει γρήγορα και να κάνετε όλα 'οσα έχετε προγραμματίσει!!! Φιλιά πολλά και καλά Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Περαστικά Κωνσταντινούλα!Εύχομαι όπως ήρθε να φύγει και να περάσετε ανέμελα τις γιορτές σας!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Περαστικά σου κορίτσι μου και κουράγιο.
    Σου εύχομαι να περάσεις Καλές γιορτές
    και να δώσεις τα ηνία του νοικοκυριού σου
    στα πεθερικά σου για να ξεκουραστείς εσύ
    και να γίνεις γρήγορα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σας εύχομαι περαστικά, Καλά Χριστούγεννα και με το καλό ο Νέος Χρόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips