Blogging tips

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Ένα δημιουργικό απόγευμα!!

Καλημέρα καλημέρα!!
Χάνομαι κατα καιρούς...τι να κάνω όμως, που είχα τα 2 από τα 3 άρρωστα
και το ένα μάλιστα με οστρακιά!
Όπως καταλαβαίνετε, περάσαμε δύσκολα αυτές τις μέρες...σχολείο 
δεν πηγαίνε ο Γιώργος και έτσι είμασταν σπίτι με το μωρό το οποίο
έπρεπε να το προσέχω για να μην κολλήσει κι αυτό!
Χθές είχαν εκλογές στην πρωτοβάθμια οπότε είχα στο σπίτι και τα 3!!
Δε μπορείτε να φανταστείτε τι έγινε! Ο χαμός!!!
Τελικά αυτά τα παιδιά δεν τα πτοεί τίποτα...έτσι, έπρεπε να βρώ κάτι
να τα απασχολήσω γιατί με είχε πιάσει πονοκέφαλος απο νωρίς!

Τους ρώτησα αν θέλουν να φτιάξουμε πλαστελίνη...
και φυσικά δέχτηκαν με χαρά!!
Μέσα σε λίγα μόνο λεπτά ήταν έτοιμη...
2 κούπες αλεύρι
1/2 κούπα χλιαρό νερό
5-6 κουταλιές της σούπας ηλιέλαιο
και χρώμα ζαχαροπλαστικής


ανακατεύαμε και τα χρώματα μεταξύ τους για να δούμε...
τι χρώμα μας κάνει το κόκκινο και το μπλέ;;;;
Μωβ!!
το κίτρινο και το μπλέ;;;
Πράσινο!!
το κόκκινο, το μπλέ και το κίτρινο;;
Καφέ!!!

Και μετά έπιασαν δουλειά...έφτιαξαν και ένα μαγαζάκι, 
και έπρεπε εγώ να πηγαίνω να αγοράζω τα πραγματάκια που είχαν ετοιμάσει!

Αγόρασα λίγες παστούλες...φτιαγμένες απο τα χεράκια τους!!


Έκανα πως τις δοκίμαζα και....
μμμμμμμ πεντανόστιμες είναι!! Να μου δώσετε τη συνταγή!!!

Και βέβαια όσην ώρα ασχολούνταν αυτά με την πλαστελίνη,
έκανα κι εγώ τα δικά μου....

ντεκουπάζ σε φλούδα ευκάλυπτου...χριστουγεννιάτικη, για να μπαίνουμε 
σιγά σιγά στο κλίμα!


Το απόγευμα χτύπησε το κουδούνι...παράξενο, ο μπαμπάς έχει πάντα
κλειδιά κι ανοίγει μόνος του!
Ποιός να είναι;
Ανοίγω την πόρτα και βλέπω μια τεράστια γλάστρα χρυσάνθεμα...
και απο κάτω τον κορμό του συζύγου...κεφάλι δε φαινόταν!!!

Μου έφερε λουλούδια ο καλός μου...ξέρει πόσο μου αρέσουν τα χρυσάνθεμα!!

 Μα δεν είναι υπέροχα;


Θέλουν όμως μεταφύτευση γιατί η γλάστρα δεν τα χωράει πιά!
Τα αραίωσα όμως λιγάκι για να μπορώ να τα ποτίζω προς το παρόν...
και αυτά που κόπηκαν πήραν τη θέση τους...


δίπλα στην χριστουγεννιάτικη φλούδα....

Έτσι περάσαμε που λέτε χθές....
δε λέω, καλά ήταν, αλλά σήμερα που πάνε σχολείο....
είναι ακόμα καλύτερα!!!!!!!!!!!!


Καλή σας μέρα!!

13 σχόλια :

  1. Μπραβο σου κοριτσι μου!!! Εγω εχω ενα και πολλες.φορες νιωθω οτι δν ειμαι η τελεια μαμα αλλα εσυ εισαι απιστευτη :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καμιά μαμά δεν είναι τέλεια Δεσποινάκι!!!! Έχω κι εγώ τα κουσούρια μου...χαχα!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφος ο φλοιός Κωνσταντίνα αλλά και η κίνηση του συζύγου σούπερ!
    Περαστικά στα μικρά σου.
    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο συζυγος τα σπαει! μπραβο!

    και η πλαστελινη τοσο ευκολα γινεται? μια χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζίνα μου, ναι...αυτή είναι η πιο απλή εκδοχή της σπιτικής πλαστελίνης! Υπάρχουν πολλές συνταγές ακόμα...με σαμπουάν, κι άλλα αρώματα...εγώ αυτή τη φορά έκανα την απλή!
      φιλιά

      Διαγραφή
  4. Ξέρεις εσύ πώς να τα απασχολείς τα ζουζούνια σου!!!!!! Τέλεια η πλαστελίνη, αλλά πιό τέλειες οι παστούλες που έφτιαξαν με τα χεράκια τους!!!!Τα δε χρυσάνθεμα του άντρα σου, υπέροχα!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κωνσταντινα μου περαστικα σας το θυμαμαι αυτο με την οστρακια καλη δυναμη μοναδικες οι πλαστελίνες σας και φυσικα το χριστουγεννιατικο το κλεβω για το χριστουγεννιατικο πανηγύρι του stars and icicles , τα δε κιτρινα χρυσανθεμα ονειρο μπραβο του !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κι εγώ μικρή έκανα μαγαζάκι με τα ξαδέρφια μου, τι ωραίες αναμνήσεις που δημιουργείς με αυτό τον τρόπο στα παιδιά κι ας είναι άρρωστα, αυτό δε θα το θυμούνται όταν μεγαλώσουν ,το χρόνο που πέρασες μαζί τους όμως ναι. Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα κι από μένα!!!! Περαστικά στα παιδιά και θα είναι περαστικά και πολύ γρήγορα μάλιστα!!!!!!
    Είναι υγιές να έχει το κάθε μέλος της οικογένειας το καθημερινό του πρόγραμμα!!! Να μην είμαστε ο ένας στα πόδια του άλλου όλη μέρα......να έχουμε να λέμε τα νέα μας τις ώρες που θα βρισκόμαστε όλη η οικογένεια μαζί!!!!! Όσο για τα χρυσάνθεμα....υπέροχα!!! Εγώ χαζεύω της γειτόνισσας απέναντι που έχει μονοκατοικία και κήπο παραδεισένιο!!!! Καλό βράδυ σου εύχομαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένα γεμάτο απόγευμα θα συμπλήρωνα εγώ... οι πλαστελίνες ... έξυπνο κόλπο για να απασχολήσεις παιδικά χεράκια, ο φλοιός "τα σπάει" που λέει και η νεολαία και τα λουλούδια σε ανύποπτο χρόνο το καλύτερο δώρο ever!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα γλυκάκια ακόμα και φτιαγμένα από πλαστελίνη τα καλύτερα, είναι εξάλλου και ένας όμορφος τρόπος να απασχολούνται δημιουργικά τα παιδιά .Τα λουλούδια σου υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικά!! Τέλειος το στολίδι με το ντεκουπάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips