Blogging tips

Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Δε θέλει πολύ να γίνει το κακό!!

Δεν είμαι καλά!!! Καθόλου καλά ομως!!

Θα σας πω αυτό που έζησα εγώ την Κυριακή το πρωί για να προσέχετε μανούλες!!

Είμαι στο σπίτι εγώ με τα 3 μου αγόρια, ο άντρας μου λείπει στο γραφείο.
Αποφασίζω να φτιάξω γεμιστά. Τα 2 μικρά έπαιζαν και ο μεγάλος έγραφε
έκθεση. Τελειώνω τα γεμιστά και διαπιστώνω ότι δεν έχω αλουμινόχαρτο!!

Τι να κάνω τώρα; Ξεκλείδωσα την εξώπορτα και χτύπησα δίπλα στη γειτόνισσα, 
η οποία έχει μια μικρούλα! Της ζήτησα αλουμινόχαρτο και της είπα να φέρει τη
μικρή της να παίξει με τα μικρά μου για να μπορέσω εγώ να κοιτάξω λίγο
τα μαθήματα με τον μεγάλο! 

Μη φανταστείτε ότι το δίπλα διαμέρισμα είναι μακριά....1,-1,5 μέτρο το πολύ
είναι η πόρτα της απο τη δικιά μου! Με το που άνοιξε την πόρτα βγήκαν και 
τα παιδιά μου έξω...μαζί μου...τα έβλεπα όλα!! Είχαν μπλεχτεί στα πόδια μου....

Μου είπε η γειτόνισσα ότι θα ντύσει τη μικρή και θα έρθουν!
ΟΚ!!
Μπαίνω μέσα και κλείνω την πόρτα...η αλήθεια είναι ότι δεν κλείδωσα, πόσην ώρα
θα έκαναν να έρθουν???

Έτρεχαν τα παιδιά μέσα στο σπίτι...και εγώ μπήκα στην κουζίνα να βάλω 
το ταψί στο φούρνο! Φωνάζω του Γιώργου να φέρει την έκθεση στην κουζίνα
να τη δώ και λέω και του Μάνου να μαζέψει τα μικρά τουβλάκια για να μη
βάλει η μικρή τίποτα στο στόμα της!!

Πόσην ώρα πέρασε βρε κορίτσια μέχρι να κοιτάξω λίγο την έκθεση
και να βάλω το ταψι στο φούρνο...5-7 λεπτά...σίγουρα όχι παραπάνω!!!

Το μικρό...ετών ούτε 2,5 ακόμα δεν το έβλεπα, αλλά ήμουν σίγουρη ότι θα
είναι στο δωμάτιο και θα παίζει!

Χτυπάει το θυροτηλέφωνο και ακούω τον γιό της μανάβισας από κάτω να μου λέει:

"Έλα Κωνσταντίνα...εγώ τον έχω!!!!"
"Ποιόν;;" του λεώ εγώ...
"Τον Στέφανο!!!" μου απαντάει!!!!!!!!!!!!!

ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΕΠΑΘΑ!!!!!!!!!!
Κατέβηκα γρήγορα 3 ορόφους με τα πόδια και βγήκα έξω και είδα
τον Θέμη να τον κρατάει αγκαλιά!! Αυτό με τα καλτσάκια...όπως ήταν μέσα
στο σπίτι!!

Δεν ξέρω πως έγινε...μπαίνοντας εγώ στο σπίτι, τον έκλεισα έξω;;;
Άνοιξε αθόρυβα την πόρτα και βγήκε;;;;
Θα σας γελάσω....
κατέβηκε μόνο του 3 ορόφους, άνοιξε την εξώπορτα και έφυγε!!!!!!!!!!!!!

Έπαθα μεγάλο σοκ...όταν μου είπε ότι τον βρήκε στη μέση του δρόμου και έκοβε
πέρα...εκείνη τη στιγμή ερχόταν αυτοκίνητο! Τον είδε ο γείτονας, και κατέβηκε 
γρήγορα απο το αυτοκίνητο στη μέση του δρόμου και έκανε νόημα στον άλλον οδηγό
να σταματήσει! Έτσι τον έπιασε και μου τον έφερε!
Τον ρώτησε που πάει και του απάντησε με ένα χαμογελο....
"βότα"...(βόλτα)!!!!

Σκέφτομαι τα χειρότερα....
τι θα μπορούσε να είχε συμβεί αν τελικά ο Θέμης δεν βρισκόταν τυχαία
εκείνη την ώρα εκεί...αν ήταν καθημερινή και είχε τρελή κίνηση με αυτοκίνητα που
έχει συνήθως τις καθημερινές μιας και το σπίτι μας είναι πάνω σε κεντρικότατο δρόμο!

Δε μπορώ να ηρεμήσω....κλαίω όλη μέρα...έχω να κοιμηθώ 2 βράδια!!

Ο άντρας μου επιμένει να φύγουμε απο αυτό το σπίτι και να νοικιάσουμε 
μια μονοκατοικία καλά περιφραγμένη για να έχουν τα παιδιά χώρο να παίζουν!!
Έχουμε ξεκινήσει και ψάχνουμε...οπότε θα με χάσετε για λίγο καιρό!

Εννοείτε ότι από χθές έφερα και την κοπέλα στο σπίτι να απασχολεί το μικρό και να 
τη συνηθίζει σιγά σιγά...αν και δεν είχα σκοπό να την ξεκινήσω ακόμα, αλλά 
μετά απο αυτό που έπαθα δε μπορώ μόνη...αλλιώς βλέπουν 2 μάτια...αλλιώς τα 4!!
Τα παιδιά πρέπει οπωσδήποτε κάπως να απασχολούνται για να μην κάνουν 
ζουζουνιές....κι εγώ δεν μπορώ όλη μέρα να είμαι από πάνω τους. Κάποιος 
πρέπει να μαγειρέψει...να πλύνει....να κάνει έστω τα βασικά του σπιτιού!
Έτσι κι αλλιώς εγώ το έχω πάρει απόφαση και κάνω μόνο όσα βλέπει η πεθερά...
αλλά και πάλι για να γίνουν αυτά θέλουν λίγο χρόνο. 
Εννοείτε κλειδώνω πόρτες και μπαλκονόπορτες για να μη βγαίνει έξω μόνος του
γιατί μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνο!!

Αυτά είχα να σας πώ....κι εσείς να προσέχετε τα μικρά σας και να μην τα 
αφήνετε ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ από τα μάτια σας!!!

16 σχόλια :

  1. πραγματικα ..δεν θελει πολυ να γινει το κακο.. Ευτυχως τελος καλο ολα καλα.. Αυτο να σκέφτεσαι μονο!!! Ελπίζω να βρειτε σθυντομα μαι ωραια μονοκατοικια με αυλη οπως την θελετε!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αααααααααχ.....πραγματι κλασματα δευτερολεπτων...τον νοιωθω τον φοβο σου διαβαζα την αναρτηση κ σφιχτηκε το στομαχι μου μεχρι να φτασω στο τελος....αυτο ειναι που λεν τα φυλαει η ΠΑΝΑΓΙΑ...μονο σ αυτη μπορουμε να τα αναθεσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευτυχώς που είχε αίσιο τέλος η ιστορία σας...ο Θεός τον φύλαξε!
    σα μαμά σε νιώθω απόλυτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δοξα τον Θεο δεν εγινε τιποτα κακο! Μεγαλη η χαρη Του.
    Με το καλο να βρειτε και καινουργιο σπιτι και να'ναι η τελευταια λαχταρα αυτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ούτε μπορώ να φανταστώ τον τρόμο σου και την αγωνία σου καλή μου . Ενα παιδάκι τόσο μικρό να φύγει αθόρυβα και να φτάσει μέχρι το δρόμο /!! Καταλαβαίνω τη στενοχώρια σου αλλά σίγουρα χρειάζεσαι βοήθεια είναι τρία παιδιά και μακάρι να είναι το τελευταίο που σας συνέβη !! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είσαι πολύ τυχερή Κωνσταντίνα μου που δεν έγινε κάτι κακό! Τέλος καλό όλα καλά και μη σκέφτεσαι άλλο, αυτό που έγινε γιατί θα σου γίνει έμμονη ιδέα... Τρία παιδιά δεν είναι εύκολο πράγμα πάντως, σίγουρα θες βοήθεια! Φιλιά πολλά στο ζουζούνι που ήθελε να πάει και ...βότα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ! γλυκιά μου..πόσα τέτοια έχω να σου διηγηθώ, πόσες λαχτάρες..έγκυος στο 2ο παιδί μου μιλούσα στο τηλέφωνο μπροστά σε καθρέπτη που είχα στο χωλ, βλέπω μέσα σε αυτόν τη μεγάλη μου κόρη που μόλις περπατούσε να έχει μελανιάσει, ανοιχτό το στόμα και να κουνάει ξεψυχισμένα τα χέρια της.Η σκέψη μου έκανε συνειρμό αστραπιαία..σκέφτηκα τη πιατέλα με τα..καρύδια που υπήρχαν στο πάγκο της κουζίνας.Πέταξα το τηλέφωνο την άρπαξα από τα πόδια την γύρισα ανάποδα και την χτύπησα στη πλάτη ..πέταξε το καρύδι.Μετά ..έπαθα το σοκ των στιγμών..έβαλα τα κλάματα, ο Δημήτρης από το τηλέφωνο ήρθε σαν..αστραπή κι εγώ δεν μπορούσα να συνέλθω, η μικρή συνέχισε το περπάτημα της λες και δεν συνέβη τίποτα. Ούτε το ένα χιλιοστό από όσα έχω τραβήξει. Η κόρη μου έψαχνε τη πρωτότοκη της 3 χρόνων μέσα στο σπίτι και τη βρήκε μέσα στο..πλυντήριο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματικά ήσασταν τυχεροί! Με 3 μικρά αγόρια είναι αλήθεια πολύ δύσκολο. Ευτυχώς τον βρήκες πριν καταλάβεις ότι.. τον έχασες! Έχω χάσει τον μικρό μου μέσα στο ίδιο το σπίτι και έπαθα πανικό! Με το καλό να βρείτε το νέο σας σπιτάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω... έπαθα το σοκ! Ισχυεί τελικά αυτό που λένε ότι ο Θεός τα έχει κατά νου! Εννοείται πως το κακό δεν αργεί να γίνει, και καμιά φορά γίνεται και μπρος στα μάτια σου! Ψυχραιμία όμως... Με το καλό να μετακομίσετε και να χαλαρώσεις λίγο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωχχ αμάν.. ούτε που θέλω να σκέφτομαι την τρομάρα που πήρες! Καλό κουράγιο στην αναζήτηση του νέου σας σπιτικού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μην στεναχωριέσαι σε όλους μας έχουν συμβεί πράγματα με τα παιδιά που δεν θα θέλαμε να είχαν συμβεί. Είχε άγγελο ο μικρούλης. Αλλά να έχεις ένα στο μυαλό σου. Δεν κάνουν πλάκα όταν λένε ότι όταν υπάρχει ησυχία στα παιδιά να τρέχεις. Στο λέω εκ πείρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δυστυχώς δε θέλει και πολύ για να ξεφύγουν τα μικρά. Τέλος καλό όλα καλά όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κωνσταντίνα μου... είναι ένα μεγάλο σοκ πραγματικά αυτό που σου συνέβη!!! Κι εγώ κλειδώνω πάντα την εξώπορτα αλλά όπως λες κι εσύ άνθρωπος είσαι ξεχνάς καμιά φορά ή αφαιρείσαι από κάτι και δεν θέλει πολύ να γίνει το κακό!!! Είσαι μόνη σου δυστυχώς και όλα πρέπει να περνούν από τα δικά σου χέρια και τρία παιδιά είναι μια μεγάλη υπόθεση... Χρειάζεσαι βοήθεια γλυκιά μου κι αν έχεις τη δυνατότητα να έρχεται κοπέλα να σου προσφέρει τη βοήθειά της τότε κάντο, μη το συζητάς καθόλου!!! Τέλος καλό, όλα κάλα όμως και αυτό έχει σημασία!!! Καλή δύναμη σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπορει να μην ειμαι μπαμπας αλλα καταλαβαινω την αγωνια μιας μανας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. απαπαπα τι πέρασες κορίτσι μου γλυκό!
    Καλή μετακόμιση Κωνσταντίνα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips