Blogging tips

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Χριστουγεννιάτικο κερί

Πέρασε το Σαββατοκύριακο με μαστορέματα και αλλαγές στο σπίτι!!
Κούραση πολύ αλλά βρε παιδί μου, πως αλλάζει έτσι η διάθεση με κάτι νέο!
Χθες λοιπόν το μεσημέρι, που δεν μπορούσαμε να αλλάζουμε θέση στα έπιπλα,
ούτε να τρυπάμε τοίχους κλπ κλπ γιατί ήταν ωρα κοινής ησυχίας και 
αφού ο καλός μου και ο μικρός πήγαν για έναν υπνάκο, βρήκα κι εγώ
λίγο χρόνο να δημιουργήσω....έτσι, για να χαλαρώσω κι εγώ λιγάκι!

Έψαχνα τα υλικά μου και βρήκα λεπτό μεταλλικό φύλλο στο χρώμα του χρυσού!
Σε πολύ λίγο χρόνο μεταμόρφωσα ένα λευκό κερί σε χριστουγεννιάτικο!

Σχεδίασα σε ένα λευκό χαρτί αστεράκια σε διάφορα μεγέθη και μετά
τα πάτησε με ένα στυλό πάνω στο φύλλο.

Τα έκοψα με το ψαλίδι...


με ένα καρφάκι και το σφυρί τα τρύπησα σε δύο αντίθετες άκρες...


και τα πέρασα απο ένα λεπτό σύρμα. Μετά άρχισα να τυλίγω
το σύρμα στο κερί και κάθε φορά κάνοντας ένα γύρο το έδενα απο πίσω έτσι...


και το κεράκι μου ήταν έτοιμο!!

 
Βρήκα και κάτι κουβαράκια σε γκρί και λιλά χρώμα και τα έβαλα 
κι αυτά σε μια γυάλα μέσα...


και φυσικά το βράδυ το άναψα....



Εύκολα και γρήγορα μεταμορφώθηκε το λευκό κερί!!

Με αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στην πρό(σ)κληση της Δέσποινας 

φιλιά πολλά και καλές χριστουγεννιάτικες δημιουργίες!!




 
 
 

12 σχόλια :

  1. Πολύ όμορφη ιδέα! Άλλαξε εντελώς το κερί σου κι έγινε πολύ ιδιαίτερο και Χριστουγεννιάτικο! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι εκπληκτική ιδέα!...και έχω ένα σωρό μέταλλα, που παραμένουν αχρησιμοποίητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο ,Κωνσταντίνα,έγινε υπέροχο!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ όμορφο τελεια !!!
    καλή εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο όμορφο είναι! τόσο απλό και τόσο σικάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άμα υπάρχει φαντασία και μεράκι, φτιάχνονται όμορφα πραγματάκια! Μεταμορφώθηκε όντως το κεράκι! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είδες πως κάτι απλό αλλάζει τα πάντα; Θαυμάσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τόσο απλό και τόσο υπέροχο!!!μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο Κωνσταντίνα, μεταμορφώθηκε εντελώς και έγινε τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο έγινε!!!! Σου κλέβω την ιδέα χαχαχα Φιλάκια και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφη ιδέα και εύκολα υλοποιήσιμη. Καλή συνέχεια Κωνσταντίνα μου στις χριστουγεννιάτικες ετοιμασίες σου!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pin It button on image hover
Blogging tips
Pin It button on image hover
Blogging tips